RYNEK UBEZPIECZEŃ I REKOMPENSATY WYPADKOWE W USA | Adwokat w Europie

Stany Zjednoczone nie mają wspólnego systemu federalnego regulującego tę branżę. Każdy stan ma swoje własne wymagania dotyczące ubezpieczenia komunikacyjnego. Możesz warunkowo podzielić je na dwa typy: odszkodowanie za szkody zapewnia ubezpieczenie; obowiązek spoczywa na sprawcy wypadku.

Dokumenty są wymagane do rejestracji polisy:

• Amerykańskie prawo jazdy.
  • Kod identyfikacyjny, marka, rodzaj i rok produkcji samochodu.
  • Kod pocztowy obszaru, w którym samochód jest przechowywany w nocy.
  • Każda firma ubezpieczeniowa ma listę obszarów szkód, im więcej wypadków zdarza się w miejscu przechowywania samochodu, tym droższa jest polisa.

Najważniejszą rzeczą w odszkodowaniu w którym odpowiedzialność spoczywa na winnym. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej jest obowiązkiem publicznym.

Ważne jest, aby wiedzieć, że w razie wypadku z poważnym uszkodzeniem samochodu ubezpieczenie sprawcy wypadku może nie pokryć wszystkich kosztów. Pozostała kwota zostanie odebrana w sądzie i zajmie to trochę czasu.

Zwrot kosztów leczenia zapewnia ubezpieczenie w Nowym Jorku i na Florydzie. W regionach, w których rekompensata jest opcjonalna, powinna zostać uwzględniona w polisie. Fundusze są wypłacane niezależnie od tego, kto ponosi winę za wypadek.

KOSZT UBEZPIECZENIA

Koszt ubezpieczenia zależy od następujących warunków: płeć i wiek; stan cywilny; długość posiadania prawa jazdy; miejsca, w których transport odbywa się w nocy; limity ubezpieczenia franczyzowa. Ten ostatni warunek zwalnia firmę ze zwrotu kosztów i będzie musiał sam zrekompensować niektóre szkody. Na przykład odliczenie w wysokości 400 USD, wypadek drogowy w wysokości 3500 USD, zapłaci tylko 3100 USD. Jeśli zderzak jest uszkodzony, a koszt naprawy wynosi 400 USD, nie trzeba kontaktować się z ubezpieczycielami.

Ubezpieczenie samochodu można kupić osobiście lub online w firmie od agenta. Polisa jest wystawiana na sześć miesięcy lub rok. Może być opłacona w jednej kwocie lub w płatnościach miesięcznych. Niektóre firmy udzielają rabatów na długoterminową współpracę swoim klientom.

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU WYPADKU

W nagłych przypadkach pierwsze co należy zrobić jest zażądanie polisy ubezpieczeniowej innego kierowcy, drugim wezwanie policji. Spisz notatkę, wszelkie uszkodzenia, zarówno samochody, prawa i ubezpieczenie innego kierowcy, miejsce wypadku. Konieczna jest ocena uszkodzeń mechanicznych w każdym serwisie samochodowym. Jeśli kierowca uciekł z miejsca zdarzenia, możesz zapisać numer jego samochodu.

Właściwą decyzją przy składaniu wniosku o polisę ubezpieczeniową jest znalezienie profesjonalnego brokera, który pomoże Ci wybrać odpowiednią polisę ubezpieczeniową. Jeśli firma ubezpieczeniowa odmówi zapłaty, skontaktuj się z prawnikami z firmy Adwokat w Europie. Nasi prawnicy w Stanach Zjednoczonych są gotowi pomóc w zwrocie wszystkich kosztów w przypadku obrażeń lub śmierci pasażera w wypadku. Przedawnienie zależy od stanu (od 5 do 20 lat). Oznacza to, że jeśli wypadek miał miejsce dawno temu, nadal masz prawo do odszkodowania.